jag är livrädd att fastna här

fyfan vilken kväll. världens värsta! mitt hjärta gör ont, mitt huvud snurrar och jag är trött på att leva. okej, jag kanske tar i lite för mycket. men precis så känner jag just nu! mina tårar bara forsar och vill aldrig ta slut. jag kommer aldrig klara detta. jag är säker, jag vet att jag är stark, men inte så stark! om det ändå fanns någon medicin man kunde ta för ledsenhet, ja då vore livet mycket lättare.

imorgon funderar jag på att skita i skolan, bara stanna hemma och sova! jag tror att jag behöver det, samtidigt som jag tror att jag behöver gå till skolan för att fixa min närvaro. men nja! det överväger, tyvärr! vi kan väl säga som såhär, vi får se hur jag mår imorgon.


sovsött.


Kommentarer
Postat av: Frida Pfister

Madde kom igen Jag vet att du klarar detta och det vet du nog själv också men du tror inte det, Men du gör det !!! <3

2009-03-18 @ 06:26:29
Postat av: M

svar pf: jag tror på mig själv, även fast det inte är lätt. jag kämpar även fast det är svårt att orka ända fram. jag har en väldans tur som har dig, älskling<3

2009-03-18 @ 16:07:44
Postat av: Sara

hjärtat du är stark. det tar tid, men det kommer ordna sig. och du är inte ensam, vi finns här för dig närsomhelst! älskar dig

2009-03-18 @ 17:39:23
Postat av: Olivia

Åhjo, du klarar detta!

2009-03-18 @ 18:26:10
Postat av: M

svar sara: älskling, tack för att du finns! du gör det lättare. älskar dig också <3

2009-03-18 @ 18:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0