nöff-nöff

jag är så himmlans trött, förstår inte varför!? jag sov ändå tills klockan var halv tolv. jaja, jag ska ändå bara ta det lugnt idag. typ kollade på någon mysig film och kanske,kanske åka in till stan och köpa massa godis. visst låter det inte helt fel? eller bio, nu blev jag as sugen på bio, jag får väl ringa och kolla med fia om hon har lust att gå med.

igår spelade vi match och förlorade med alldeles för mycket..tyvärr. sedan berättade thomas (vårantränare) att han ska sluta, riktigt sorgligt faktiskt. så laget kommer förmodligen läggas ner. men vi får väl se vad som händer. på något sätt måste man ju ändå hålla igång. efter matchen tog jag det bara lugnt, väldigt skönt måste jag säga.

imorgon är det skola igen, fyfasen vad osugen man är! det är bara att bita ihop för det är lika jobbigt för alla. efter skolan ska jag nog stanna kvar och plugga, måste hinna klart med pullmax, det är en bild vi håller på och redigerar i photoshop för er som undrar.

nu ska jag göra mig iordning och städa lite på rummet. och en sak till! vart fan är våren? aaah, det första man ser när ma kollar ut igenom fönstret är snöregn. yessss. vi hörs. pusssis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0