sveriges televison!

nu är jag precis hemkommen från en lång med mycket trevlig dag. började med att jag gick upp för att gå till skolan som vanligt. första lektionen består av grupparbeten i mpr (mediekunskap) och vi har som uppgift att forska om en TV kanal. så efter nån timme i skolan blev det bestämt att jag, frida, cissi och madde skulle in till sveriges television och radio huset på hisingen. så vi hade inga lektioner från halv tio till 1 då vi tog tåget in.
jag måste säga att det var jäädrigt coolt inne på tv huset. vi gjorde våran intervju sedan fick vi även gå rundvanring där inne. blandannat så fick vi gå in i studion där debatt och på spåret spelas in! ganska så najsigt.

men jag måste bara berätta en grejj. när vi satt på tåget kommer det förbi en kille och kollar på mig och madde. jag var tvungen att tänka en stund ifall jag kände honom men nej det gjorde jag inte. men iaf så utbrister han ett "HEEEEEIIII" och sätter sig ner brevid oss och börjar prata som om han har känt oss i flera år. han var bög också, han satt och berättade om sin kille och deras förlovning. jag har verkligen inget emot bögar men han var så extrem i sättet men på något sätt gjorde han oss väldigt glada så ja vi fick en del goa skratt!

men nu måste jag sysselsätta mig med annat, ha det så braa vänner!
bilder kommer bara så ni vet.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0