spola tillbaka tiden?

hej, eller godkväll kanske man borde säga!
jag har inte orkat skriva, sedan jag laddade upp bilderna igår. lat som jag är. men iaf, gårdagen spenderades tillsammans med min babes, sara och fia. vi hade mycket trevligt bänkade i soffan framför tv:n.. sedan gick vi ut en sväng också. vid tolv tiden åkte jag hem till fia där vi så småning om somnade.

imorse gick vi upp vid åtta tiden för att fia med laget skulle till borås och spela fotboll på boråsarena! jag hängde på. dom förlorade men spelade ändå bra måste jag säga, och en sak till måste jag erkänna. jag är sjukt sugen på att börja spela! så imorgon kanske kanske jag ska vara med och träna. vi får se hur mycket plugg jag har.

just nu sitter jag och kollar beck, fyfasen! grannen asså ♥, det är nästan så man blir lite små kär.
ikväll ska jag sova ensam, det är de jobbigaste! tankarna.. usch jag kan inte beskriva magkänslan. men nej nu måste jag skriva klart mitt engelska brev.

  

sådär, lite bilder skadar aldrig.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0