Tripel & Touch

hej små kottar.
hoppas att ni mår bra. med mig är det okej, jag vet inte hur jag mår just nu! känns mer som att jag inte känner mig själv, som om jag kom från en helt annan planet. men så kan det kännas ibland, och visst är det okej att må sämre vissa dagar.

dagen i sig har varit helt okej tills konserten i aulan! asså helt seriöst, jag har aldrig upplevt något så bra. det kom ett par ungdomar från afrika tillsammans med Tripel & Touch och sjöng, vilken stämning det var! alla i aulan stod upp och dansade, apploderade och visslade. herre min skapare säger jag bara. synd att dom som missade det missade det. för när jag kom ut därifrån kunde jag inte sluta att le.

efter skolan träffade jag ludde, vi gick först på stan sedan åkte vi hem till mig och lagade mat. eller ah, jag lagade mat medans latmasken satt vid datorn. iaf så gjorde jag vårrullar och klyftpotatis, bra blandning det där eller hur?! sedan följde jag honom till tåget. Och en sak till! våår vädret, det gör mig så glad att solen skiner, hoppas fan inte att det kommer mera snö nu. välkommen våren!

nej nu mina vänner ska jag roa mig med annat. kommer säkert något godnatt inlägg ikväll!

 

alltid lika glad på bild den lilla busen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0