sådanna som fia växer inte på träd!

hey u.
nu sitter jag här och fixar med musik och sånt. ganska intresant att veta va? jaja iaf. dagen har spenderats tillsammans med min älsklings fis. vi tog en sväng med longboarden, eller ah hon tog skateboarden då. vi satte oss nere vid strandpromenaden för ovanligheternas skull. höhö! fia hade även köpt med sig godis som vi smaskade på. vi pratade riktigt djupt och skrattade en del som vanligt. fy vad glad jag är att jag har henne!

om en stund ska jag nog läsa min bok som handlar om kvinnovåld. men jävlar vad arg man blir! att det ens finns sådanna människor är så jädrans sjukt! våldtar och slår sina fruar. sedan ska jag nog kolla på filmen som kommer på 4:an klockan nio. och parlamentet så klart!

first of all, bilder!
 
 
 
 
 
 

sådär. jag känner att jag är väldigt duktig på att ladda upp bilder.
puss såå länge

Kommentarer
Postat av: fiiiia

älskardig bässte!

2009-03-30 @ 19:25:50
Postat av: olivia

härliga vårbilden!

men jag föredrar att du slutar röka ;)

2009-03-31 @ 12:42:47
URL: http://oliviasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0