daimkaka med grädde!

musik! vad vore livet utan musik? har suttit länge och funderat på det asså. det måste nog vara en av det mesta människan gör, okej kanske inte. men en hel del iaf. nog om det!

idag har vi spelat in radio i skolan, väldigt kul ändå! jag och johanna blev klara snabbt och hade därför 3 timmars håltimma för att sedan ha en timmes svenska. klart att vi stannar med när vi väl kommer till lektionen så är det inte alls många där och då frågar johanna lars "vart är alla?" han svarar "man kunde komplitera, asså jobba en timme efter eran första lektion och sedan fick dom andra gå". jo det var väldigt värt att stanna. not!

efter skolan gick jag och benjamin till stan för att ta en fika på coffe house. jag daimkaka med grädde och en päronsoda medans benjamin tog en björnpaj som han själv kallade den med kaffe till då va! sedan gick vi även på stan en sväng. jag fick med mig en kjol och en ring hem, men imån ska jag till göteborg och då jävlar ska jag köpa byxorna som jag har hittat! nej nu ska ni få bilder från dagen.

nåååådigt gott!

jag lyckades få benis på bild, vilket inte är så enkelt!

en seriös madeleine

ringen som följde med mig hem...

och kjolen..

again..

ignorera att mina armar ser tjocka ut!
nej nu ska jag hitta på något annat ithink. jag slänger in ett inlägg sen i quess. puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Oliviaa

ja det tycker jag!

Fin kjol, och även bilder på en seriös madeleine!

2009-03-31 @ 21:25:50
URL: http://oliviasworld.blogg.se/
Postat av: Oliviaa

sls!

Allt bra med dig annars? Skolan osv! Kram<3

2009-03-31 @ 21:43:29
URL: http://oliviasworld.blogg.se/
Postat av: Oliviaa

vad bra ;)

VIlken linje går du?

Jag ska gå tennisgymnasie i katrinelund! :)

2009-03-31 @ 22:17:20
URL: http://oliviasworld.blogg.se/
Postat av: kusin

nu blir jag förbannad NEJ du ser inte tjock ut ge dig!

2009-04-03 @ 00:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0