spring !

nu har emelie precis lämnat mig, och genast känns det så väldans tomt. jag saknar henne redan. vi har verkligen haft världens mysigaste lördag och söndag. gått promenader, suttit på en filt och pratat, tagit massor av kort, skrattat, kollat på film och ja till och med gråtit. tack för det min käraste och ända kusin!

ikväll kommer fia hit och fyller upp tomrummet som emelie lämnar efter sig. vi ska kolla beck och lite så. men nu måste jag sätta mig ner och skriva, tyvärr kan jag inte säga till vad, det förblir en hemlis men först och främst ska ni få lite bilder.

  
 
 
det var bilderna från igår det, nu kommer bilderna från idag!

 
 
 
sådär.
 
då säger jag bara puss till gullnos!
vi hörs ikväll.
puss

Kommentarer
Postat av: tove

haha nä, du är jedrans söt själv du =) <3

fina bilder!

2009-03-22 @ 18:05:42
URL: http://busenkelt.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-22 @ 22:41:28
Postat av: emelie

du är bäst bäst bäst och jag saknar dig massor redan <33

2009-03-22 @ 22:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0