we live, we learn

nu rinner mina ögon igen. varför? tar det aldrig slut? vad mer kan jag göra? jag tänker på dig hela tiden och älskar dig.

iaf, gårdagen spenderades tillsammans med fia, sara, bella och malin! vi åkte hem till sara och tittade på skräckfilm, okeeey det blev endel skrik får jag väl erkänna. sedan åkte jag med bella hem, när vi kom till alingsås spöregnade det och vi gick från stationen till kvarnbacken! så man kan ju säga att vi såg ut som två vattenpölar när vi kom hem. vi åt kvällsmat sedan vid tre somnade vi!

men nu är jag hemm iaf. har inte riktigt bestämt vad jag ska göra ikväll! kanske vara med sara och isabelle, men vi får väl se vad som händer!

just det, bilderna som jag lovade kommer nu! inte alla men det kommer fler jag lovar.
på väg till tv huset träffade vi haribo nallen
 
väl framme efter att ha virrat runt oss en del

fixa inför intervjuvn

såhär såg taket ut i inspelnings studion

sedan gick vi på stan och tog en fika (jag är väldigt snygg)

galen som jag är

som sagt, det var en mycket trevlig dag med dessa flickorna!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0