curry-korv? fy

phuuu, nu är äntligen dagen slut. började med att jag gick upp i tid (riktigt stolt över mig själv) kom till skolan och japp, då visade det sig att vi hade sovmorgon, yippie! efter det hade vi rörlig bild där jag och johanna håller på med ett repotage om mobbing. det gick faktiskt skit bra idag och vi fick mycket gjort.
   eftersom att skolans mat var äcklig, liksom curry-korv? hur fan låter det då? uschusch. ja men då iaf så gick vi till jim-gott där jag köpte mig en kebabrulle och johanna sig en stor pommesfrites tallrik. mycket smarrrrrrrigt! sedan återstod det bara svenska vilket var tråkigt som vanligt.

fia följde med mig efter skolan, vi kollade lite på skräckfilmen "friday the 13th" sjukt läskig film måste jag säga. finns värre men för er som är lite mesigare, se den! hihi. ja iaf så har jag spelat match också.. fy satan vad dåligt det gick! skämms på oss. vi är faktiskt några i laget som funderar på att byta, alltså till typ vårgårda eller nått. om det inte blir bättre tills nästa terming men vi hoppas på det bästa.

men nu ska jag borsta gaddarna och så småning om krypa till sängs. sovsött!
 
 
 

söta små bilder va? jaja, pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0