19 mars !

sådär ja, nu var naglarna helt röda istället för en liten avskavd fläck i mitten. man känner sig mycket fräshare på något sätt med nymålade naglar! +att jag har helt nyfärgat hår, min utväxt var inte att leka med innan! det är faktiskt ett jävla minus med att ha brunt hår. men jaja, vill man vara fin så får man lida pin!

dagen har varit helt underbar med tanke på det fruktansvärt fina vädret vi har förtillfället. fast om jag hade kunnat bestämma så skulle det varit helt vindstilla, men jag ska ändå inte klaga så mja! vi fick sitta ute och arbeta på svenskan hur skönt var inte det då? ja, ni kan nog gissa själva. klockan tre kom mamma och hämtade mig då vi åkte vidare till stan för att fixa lite grejer tills på tisdag. sedan hittade jag även ett par skor, tänkte köpa ett par converse, men nepp så blev det icke, jag kom hem med helt oväntade tommy hilfiger skor. men jag är supernöjd!

ikväll hade jag tänkt att bara ta det lugnt, ganska skönt om man säger så. mitt rum är städat jag har inte precis några läxor och ja, det var väl allt. funderar på att ladda ner någon film men det slutar ändå alltid med att jag stänger av och somnar, så känns lite onödigt! inte för att det gör något att ha en film liggande. ts! oj vad jag snackar. men det är skönt att skriva av sig.

om en timma eller två så ska jag ladda upp lite fina bilder från idag. så kika in då!
puss, so long !

Kommentarer
Postat av: cecilia Rosell

Sv: Taack (A) det blev uppklippt med snedlugg;) Rätt nöjd får jag väl säga (A) haha.

2009-03-19 @ 21:33:14
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0