all min kraft är slut

jag har verkligen ingen ork eller lust för någonting.
mitt humör är nere på noll. jag försöker få mig själv på bättre tankar men det är så jäädrans svårt. jag vill åka långt, långt härifrån och stanna där ett jävla tag. men nä man måste kämpa nu in i det sista, jag syftar på skolan asså! inte långt kvar till lov nu vilket är efterlängtat som bara den. nu det sista har vi så himlans mycket i skolan, typ 5 inlämningar plus 3 prov. ÅHHHH jag får ryck när jag tänker på det.

idag fick jag föresten ett anfall och klippte av mitt hår. när jag väl bestämmer mig för en sak så gör jag det alltid. dum som jag är ändå. jag ångrar mig lite nu efteråt men det är faktiskt ganska gött att bli av med fågelbot.

jag vill ha dig här nu, bredvid min sida. jag vill att du håller om mig och låter mig gråta i dina armar. att du viskar fina ord i mitt öra. fan, jag klarar mig inte!!

nä nu ska jag bara lägga mig och gråta bort denna dagen.
hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: frida

du vet <33

2009-05-26 @ 22:36:24
URL: http://fridacharlottaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0