depression

 
hej alla små kottisar.
jag har fått nått jävla lock för örat som irriterar mig så fruktansvärt. det ekar när jag pratar och går vilket går mig på nerverna. får väl hoppas att det går över tills imån orkar fan inte sitta med lock för örat på nationella. jo som sagt, vi ska ha natioellt prov i matte A igen, kan knappt bärga mig asså! jag är nästan helt säker på att jag kommer få IG i matte A känns ju kul.

idag då, vad har jag gjort? inte alls mycket. direkt efter skolan gick jag, fia och johanna till ungdomsmotagning. sedan tog jag och fia tåget hem till mig där hon sedan åkte hemåt och jag somnade som en stock. i tre timmar sov jag, jäkligt gatt! jag trodde faktiskt att jag skulle få min tröja idag som jag beställde från junkyard i slutet på förra veckan, jag skynkade mig hem för att kolla om jag hade fått brevet men näää. aja vi får la hoppas på att den kommer imorgon istället!

mitt humör är hel konstigt. eller ah, jag förstår väl varför det är som det är. kärlek det kan fan vara bland det jobbigaste som finns. jag är tamigfan jämt deprimerad! eller asså klart att jag kan ha roligt också men det finns alltid i tankarna vilket tar död på mig. just nu vill jag bara långt ifrån alingsås packa en stor fet väska och börja om på nytt. eller bara resa bort väldigt,väldigt länge. jag menar dom flesta kanske inte har fått uppleva riktigt kärlek men det har jag. jag kan ju bara säga en ända sak. det kommer alltid att vara det finaste i mitt liv.

sjutton vad jag tjötar, filååt!
nu ska jag plugga, tro det eller ej men nu måste jag fan ligga i.
hörs om en stund eller nött.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0