det går upp och ner!

jo, humöret går upp och ner, hela tiden vilket är väldigt jobbigt. ena stunden kan jag vara skitglad och se allting från den ljusa sidan andra stunden se allt negativt. vädret idag gjorde mig inte på så bra humör om man kan säga så. det första jag tänkte när jag vaknade upp hemma hos sara var "fan, ska jag skita i skolan idag" precis så som jag tänkte innan jullovet. jag hatar den känslan. när jag satt kvar i skolan idag var jag så sjukt deprimerad. det känns som om jag inte räcker till.

men iaf efter skolan åkte ludde med mig hem. vi åt mat, eller ah han åt mat medans jag kollade på. sedan pratade vi lite för att sedan gå ut och möta upp petter och cissi. vi gick strandpromenaden och besökte även det gamla "psykhemmet" eller ah skolan som är övergiven. vi klättrade upp på taket där vi satt ett tag och pratade lite. sedan följde vi cissi &  petter till tåget. ludde och jag gick vidare hem till mig och på vägen mötte vi upp fia. vi var hemma hos mig ett tag sedan åkte ludde också hem men fia stannade. vi gjorde mackaroner och mackisar vilket var gatt när man var så fruktansvärt hungrig.

iom att jag inte har något speciellt att skriva får ni en sådann här lista.
(jag har för mycket fritid)

Dagens humör: upp och ner som sagt
Dagens mående:  till och från men på bättringsvägen, eller kan man säga så? 
Dagens borde: pluggaaaa
Dagens frisyr: plattat nersläppt
Dagens klädsel: jeans, oversize tröja +stickad kofta 
Dagens planer: sova
Dagens vill ha: sommar och sol
Dagens längtan: p
Dagens konstigaste: jadu, bra fråga asså
Dagens beroende: mina goa vänner
Dagens tråkigaste: att sova ensam
Dagens mat: mackaroner med smör och krydda
Dagens låt: the script - break even

esch nu ska jag ta fram kläder tills imorgon. vi hörs sötnosar!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0