ett kvällsinlägg kommer lastat

hallåådär små kottar!
nu sitter jag i saras kök och har precis ätit mackisar medans hon gör toast. dagen har varit bra, bra väder och allt jö!
direkt efter skolan gick jag till sommarjobbsmötet som sagt, det gick fint förutom att det var lite långtråkigt att lyssna på någon gammal över social tant, men ja vad gör man inte? efter det gick jag på stan med sofie, ja ni hörde rätt! haha. tjaffset har vi lämnat bakom oss för alla som undrar.

efter stan åkte jag hem för att träffa fia, vi satt vi datorn och gjorde lite mat. sedan åkte vi vidare till sara där vi gick promenad och pratade. riktigt trevligt må jag säga. nej nu får jag allt vara lite social mot äcklet som sitter bredvid mig.

imorgon är det nationella också, tror ni att jag har pluggat? naaaeeee. måste göras nu asså.
ha det bra, puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0