ibland kan man vara stolt

okeeeeeeeeeeej. äntligen färdig med novellen! fan vad nöjd jag är med mig själv nu, på fyra timmar har jag skrivit en novell, såbrasåbrasåbraaaaaa. om en stund kommer fia hit också, den här kvällen kan inte bli bättre, eller jo en sak som ni alla kanske anar, men som sagt man får se det från den ljusa sidan. efter regn kommer solsken, aight?

min kusin åkte även hem förut, det är så skönt att hon finns. den bästa är att vi är jämngamla också! vi har bestämt att vi ska försöka få barn samtidigt som varandra så att våra barn också kan umgås på det sättet vi gör. jag menar hur skönt är inte det egentligen? jo alldeles underbart.

jag har inget att skriva om så jag bara babblar på om allt och ingenting. jag och fis ska ner till sjön så jag tar säkert lite kort när nere som kommer upp när jag kommer hem isåfall. fast den jävlen har spelat match så kommer säkert protestera mot att vara med på bild. men i alla människor finns det en ängel!

esch, nu kilar jag.
so long bajbis!

jag älskar henne väldigt mycket. bara så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0