johanna, min pärla!

godkväll gottfolk.
klockan tickar iväg och jag har inget att oroa mig för, är nämligen ledig imån. eller vi har förmodligen inställd matte och därför är det bara onödigt att gå på mediakunskapen, det kan man fixa hemma. föresten så är jag med johanna nu! hon ska sova här, min lilla pärla. efter skolan var jag även med sara och fia.

sedan har jag även varit ute och sprungit vilket var as gatt. men astman var inte att leka med, var äcklig känsla faktiskt, hoppas att det blir bättre. nej men nu ska vi nog sova fast vi egentligen inte behöver det.

föresten så beställde jag en skiiiiitläcker tröja från junkyard förut. tänker inte ladda upp någon bild på den. ni får se den när jag får den vilket antagligen blir på måndag.

lite bilder kanske? jovesst
 
 

sådär ja.
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0