kvällskvisten

jag är precis hemkommen från byvallen där vi har varit ett par stycken och spelat fotboll, pratat, ringt ambulans, motagit en ambulans, kastat korv och en hel del annat. det var kallt men mysigt so to say!
annars idag då? jo, solat såklart. sedan har jag även läst lite i min bok vilket var mycket bra gjort utav mig. druckit mycket har jag också gjort, päronsaft.. det är hur gatt som helst.

hur som haver skall jag alldeles strax gå ner och lägga mig hos mamma. jag är sjukt trött så det ska bli riktigt skönt att sova men first of all, lite pictures. jag känner att jag kör på svengelska idag, nicebajs!

tur att man har världens bästa vän!
 

då säger vi väl så. allt från mig.
fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0