madness är ingen nattuggla

nu är jag vääldigt vääldigt trött. tårarna rinner konstant nu igen, varför tar dom aldrig slut?
det är inte det att min kväll har varit dålig, tvärtom riktigt mysig. men när man kommer in på alla små detaljer och tankar så kan man inte hjälpa vad som kommer ut ur ögonen.

föresten så var jag i göteborg efter skolan med sara. jag fick med mig ett linne och ett diadem. linnet och jag är inte så bra vänner ännu, jag funderar på att lämna tillbaka henne men är inte riktigt hundra. jag får liksom se hur det blir med den saken. hur som helst är jag riktigt nöjd med diademet, ett svart enkelt med en rosett på från gina 69 kronor. det är ju som hittat!

jag funderar på att tvätta bort sminket, borsta gaddarna och krypa ner i min nybäddade säng.
måste säga att det låter väldigt lockande, iaf det där med sängen.
aja sovsött.
ciao!

Kommentarer
Postat av: fisen

ring om det är något inatt! :) vi hörs imån älskardigmassssorr<3

2009-05-09 @ 03:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0