MISS LI är lika med BÄÄST

what a day!
den har verkligen varit fullspäckad om jag får säga det själv. efter mediekunskapsprovet som varade från 8 till halv 9 åkte jag hem. duschade, åt en banan och sånt där som är nödvändigt! sedan tog jag tåget in till alingsås och mötte upp johanna, linn, mikaela och andreas. vi tog tåget vidare till göteborg där vi först fika och sedan åkte till min kusin och hämtade upp lisebergskortet. efter det gick vi på stan, satt vid ån, mötte upp fia, malin och kassandra, åt mcdonalds och sen strosade vi vidare till liseberg och tänka sig, längst fram stod jag! jojomensan, som enligt planerna.

FYFAN VAD BRA DET VAR. herrejesus! jag tror att jag har skrikit slut alla min krafter i kroppen vilket känns skönt på sina sätt. och miss li är typ världens sötaste så ah, allting var toppen. vi mötte upp en hel del andra på liseberg också. och nu hör och häpnad: JAG GICK GASTEN! förstår ni? madeleine gick gasten. jag höll nog på att dö av panik så jag blev till och med förfrågad om att gå ut igenom nödutgången men tackade faktiskt nej. men jag ångrar inte att jag gick den för det var lite små roligt ändå. vi tog halv tolv tåget hem!

bilder från kvällen mina damer och herrar!
 
      
 
 
    
 
 
 
 

ja det var väl det jag hade att bjuda på. eller ah såklart att det finns fler snygga bilder men just nu orkar jag fan inte ladda upp mer. antingen kommer dom någon annan dag eller så gör dom det inte. föresten så köpte jag även lite smått och gatt. två tunikor ett par örhängen och ett par skor, sviiiiiin nöjd!
nu blir det till att tvätta bort sminket sedan till att sova väärsta skönhetsdrömmen.
kärlek till folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0