new shoes

what a day. har faktiskt hunnit med en hel del så att säga.
försov mig först, iof bara en halvtimme men kom då försent till ett oförbrett prov med aqua som gick åt helvete! nu får vi bara hålla tummarna för att jag inte får IG i hans ämne, det vore ju förargligt ändå. sedan frågade amanda mig och johanna om vi ville åka med till lerumsgymnasium och hälsa på kassandra. vi tackade ja till erbjudandet och åkte med. (fick faktiskt lite dåligt samvete för att jag skolkade). vi gick väl runt på gymnasiet en stund, det såg faktiskt riktigt trevligt ut.

jaja iaf efter det tog jag, johanna, amanda och kassandra tåget vidare till göteborg. det var skitmysigt! fast man blev ju såå sjukt sugen på att köpa massa snygga sommarkläder men man måste ju tänka lite på ekonomin ändå. vi åt även lite för att sedan åka hem.

väl hemma så berättade jag för mamma om ett par snygga skor som jag har tittat ut och ja, jag lyckades övertala henne om att vi skulle åka in och köpa dom. jag är så jäkla nöjd, tror dock att dom är väldigt populära, haha! men vafan, jag orkade inte bry mig faktiskt för jag brukar inte fastna så mycket för klackisar.

klart att ni vill se bilder på dom, eller?!
 
 

det var väl de jag hade att bjuda på för tillfälligt.
hörs senare bajsungar!
puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0