nu var det färgat!

håret alltså.. nu är det färgat, eller rättare sagt slingat. jag vet inte vad jag ska säga om det. inte någon större skillnad men aja det går ju alltid att färga tillbaka till brunt för jag kan aldrig bestämma mig. fia har vart här idag också, mycket trevligt. hon hade även köpt med sig en ny dator som var riktigt fräääsig. den ska du vara nöjd med bejbibo!

imorgon ska jag åka till göteborg på dagen med sarisunderbaris. vi ska fika på frank's, hejhej!
fasen vad jag är osugen på skola men jag får fan inte vara borta mer nu.

 
jag har inget speciellt på hjärtat därför får ni en grym låt av mig.
MELISSA HORN ÄR BÄST OKEJ?!?!?!?!??!!

kösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0