sleep with me

kan ni gissa vad jag gör?
jo jag sitter och gluffsar i mig godis. speciellt center, satan vad gott det ska vara då.
imorgon har jag bestämt mig för att gå ut och springa vilket verkligen är på tiden. jag menar det är ju inte bra att inte röra sig någonting. funderar faktiskt lite på att skaffa sportlife kort, men jag får se hur det blir med den saken. idag kom ju som sagt patrik hit, vi åt tackos och gick en promenad till sjön där vi satt och pratade. om man ändå kunde spola tillbaka tiden och göra allting bra.

ni kan nog inte ens förstå hur mycket jag längtar tills grekland. bara komma bort från allting, ska bli grymt gatt! tänk liksom jag, jonte och fia i ett varmt land med mycket,mycket sol och annat trevligt. HEJHEJ säger jag bara!

idag ska jag försöka lägga mig i tid annars blir jag så fruktansvärt trött på lektionerna vilket inte är så jävla rockigt. faen också, jag som skulle ringt farmor idag!!! det är nog lite försent att ringa nu. dom gamla sover ju vid denna tidpunkten. jag ska nämligen städa lite hos farmor hade jag tänkt har nämligen hittat en bajsigt snygg tröja och ett par riktigt fräscha skor som ska flytta hem till mig, om allt går som mina planer då! hehö.

nej men hörni, nu måste jag tvätta bort sminket och sådära ni vet.
sov så sött och vakna tort.


pusssssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0