tack för alla fina minnen som vi delat

godmorgon får jag väl säga.
förlåt för att ni bara fick ett ynka inlägg yesterday men jag tar igen allting nu det lovar jag.
ni anar inte vilken dag det var igår. det var bland det jobbigaste och finaste jag har varit med om på väldigt, väldigt länge. vi satt och grät i varandras famnar, vi pratade om det vi hade, vi pratade om hur det skulle bli och så grät vi lite till. jag var helt tom när jag kom hem. jag visste inte vad jag skulle tänka eller vart jag skulle ta vägen. en sak är säker och det är att patrik är den finaste killen som jag någonsin träffat. han har allt på både gott och ont! jag kommer aldrig glöma det som vi har upplevt. halva mitt hjärta tillhör fortfarande patrik och det kommer nog alltid att göra det. jag hoppas att vi någongång i framtiden hittar tillbaka till varandra för det är honom jag vill dela mitt liv med. ni kanske tycker att det är förtidigt för att säga det, men det är verkligen så.

idag ska jag ut till vårat "året runt ställe" men min kära kusin och min kära vänn johanna. det ska bli så jädrans mysigt. vi ska sitta ute med tusen filtar och prata. krypa ihop i samma säng och skratta. jag längtar redan! ska bli väldigt skönt att komma iväg för en natt iaf. kameran följer med ut så det lär bli ett antal snygga bilder antingen imån eller på söndag, det beror på hur länge vi vågar stanna.

nä nu ska jag kila.
sköt om er!

 
   
vad som än händer så kommer vi att klara det tillsammans.
jag älskar dig för alltid, patrik


Kommentarer
Postat av: frida

åh, vad sorgligt det låter :( <3

2009-05-22 @ 11:25:16
URL: http://fridacharlottaeriksson.blogg.se/
Postat av: fisen

jag börjar gråta......<3

2009-05-22 @ 13:46:01
Postat av: frida

jag förstår det, var stark, du kommer klara detta! jag finns här madeleine <3

2009-05-22 @ 18:48:36
URL: http://fridacharlottaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0