tjabbbbba

japp då var helgen snart slut! yippiiie. det känns faktiskt som om det är sommarlov, tänk vad skönt det har vart att ha det nu. jag kan inte ens beskrivat med ord. idag har jag inte gjort alls mycket typ bara tagit det lugnt, sovit, städat, vart ute, pratat telefon och lite annat.

om ett tag kommer lilla fisen hit för att sova över. det ska bli mysigt, det var ett tag sedan hon sov över trots att vi är med varandra nästan varje dag. men det ska bli skönt att ha någon bredvid sig när man ska sova annars ligger jag och tänker så jädrans mycket. tyvärr har jag inga bilder att ladda upp men vem vet, jag och fia kanske hinner ta lite bilder innan det är dags för att sova.

goodbajjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0