bad hair day

 
fasen vad jag posar.
nej men vad gör jag för nytta igentligen?
inte mycket asså. men idag åkte jag iaf hem till sara direkt efter skolan. där gjorde vi först lite mat, okej inte lite mat utan jääävligt mycket. mos och mackor blev det, bra blandning men fan vad jag åt! och fan vad illa jag mådde efteråt, så illa har jag nog inte mått sedan jesus gick i sandaler vilket var ett tag sen. direkt efter maten gick vi upp och la oss i sängen och somnade som två små stockar (iaf jag). sedan åkte jag med en sväng upp till byvallen för att kolla på deras match, men jag kände mig inte riktigt frisk&kry så jag ringde mammsen så fick hon komma och hämta mig.

annars idag då? jo jag har målat både tå naglarna och finger naglarna eller vad man ska säga. haha! något mörk lila lack som mamma hade köpt med sig hem idag, faktiskt riktigt frääänt om jag får sägat sjäv.

på tal om ingenting ser mitt hår förjävligt ut. världens utväxt, slitet utav helvete och ruffsigt pga. att min plattång är sönder. men imorgon ska jag lägga i mer ljusa slingor i det. det kommer bli naaaaaaaaaaaajs. sedan måste jag beställa klipp tid också för er som vill veta. nej nu ska jag sätta igång med att skriva på min novell som ska bli gryyyym, jag går verkligen inför det nu.

ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi antingen sen eller imorgon!
puss,puss,puss,puss och puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte säga vart du köpt tröjan? Är du rädd att någon annan ska köpa den eller vadå?

2009-05-07 @ 11:59:23
Postat av: Madd

Svar till amanda: nej varför skulle jag vara rädd för det? det är faktiskt inte min tröja, det är saras. men jag tror att den är köpt på lindex för ett antal år sedan.

2009-05-07 @ 17:33:11
Postat av: Anonym

Jag frågade dig på ditt tidigare inlägg och fick inget svar.

Hmm okej.. Min kompis kom med en liknande idag och sa att den var nyköpt så jag kan höra var hon fått tag i sin, den är snygg iaf!

2009-05-07 @ 17:36:14
Postat av: madd

haha okej och då betyder det att jag är rädd? a gör du så, jag frågade sara och den var gammal. men du kan ju alltid kolla. ja den är fräsch!

2009-05-07 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0