lite beslut ångest, okej?

godmorgon mina små kottar!
inatt har jag sovit bredvid min fia. alltid lika tryggt att ha henne där vill jag lova. jag måste säga att jag är riktigt glad över mina fina vänner som ställer upp när man inte vill sova ensam, och annars med då såklart. tack för att ni finns!

som ni vet har ju jag klippt av mig håret men jag kan inte bestämma mig för hur jag vill ha det. antingen vill jag ha det brunt eller blont. nu orkar jag inte denna blandningen! problemet är att jag har så svårt för att bestämma mig för vad jag vill ha, både är så fint. men jag tror att jag vill ha det blont igen, eller ahhhhh jag vet inte. haha

 
precis såhär vill jag ha det igen! åhhh
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0