visst kan det va svårt att andas ibland

hajjhajj.
hur mår ni idag?
med mig är det okej. ligger någonstans mittemellan bra och dåligt. jag känner mig iaf mycket bättre än förut. skolan var värst verkligen. jag var bara på dålig humör hela tiden, det kom till och med tårar på mattelektionen, det är inte lätt när det är svårt. jag kan ju erkänna att det är skönt att få ur sig en skvätt då och då men nu är det fan för mycket. efter den sega och fruktansvärt dåliga skoldagen åkte jag in till göteborg med ludde. det var trevligt! har tyvärr inga bilder från det men ja.
sedan åkte jag hem slängde i mig en banan och åkte vidare till ingared där jag mötte fia och malin. vi gick och köpte oss pommesfritestallrik, fyvadgott det var. men madeleine nu måste det fan bli skärpning på ätandet, jag menar inte att jag ska sluta äta men äta rätt. dom senaste dagarna har jag bara ätit fett och godis. det är fan inte bra nånstans, asså klart att man ska äta det med men inte bara. usch nää nu måste jag fan börja röra på mig lite. kanske en springtur imorgon? jag fårse om jag orkar, haha.

vet ni vad? ni ska få ett par snygga bilder från ingareds besöket såklart.
 
 
 
 
 

det var allt för mig nu ska jag inte sitta här och glo.
ha en fortsatt bra kväll!
puss


Kommentarer
Postat av: johanna

madeleineeeeeee, du är så snygg så jag tror jag smäller av!

2009-05-11 @ 21:56:47
URL: http://johannaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0