borta bra men hemma bäst

Hej!
äntligen hemma i sin egna säng, det är så vi säger det! (jag och emelie asså). min kära kusin som ligger bredvid mig nu. vi har varit hemma sedan klockan 5, eller ah hemma och hemma. vi tog oss en promenix från norsesund till pfister vilket var mycket jobbigt, speciellt i högklackat! där var även jonathan, fia, linus och mikael.

gårdagen och natten har vi (jag, johanna och emelie) spenderat ute på vårat "året runt hus". satan i gatan vad mysigt vi hade. asså okej att det är landet och så men visst kan det vara mysgt ibland? vi tog på oss stövlar och vandrade över åkrar till en liten statioltapp för att hyra en skräckfilm. på kvällen när vi skulle sova kanske ni anar att vi låg och skrämde upp varandra, ja hejhej! vi åt även det klassiska stuvade makaroner. men jag menar när man inte har några föräldrar där ute som kan laga mat till en så får man göra det bästa av situtionen. mamma kom ut och hämtade oss idag som sagt, tack gode gud för det! annars hade vi nog svält ihjäl.

men nu ska ni få liter bilder från vårt mysiga dygn där ute!
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 

nu blir det till att dejta sängen.
puss å haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0