utrota matte, tack!

jag är jämt trött. om inte mitt huvud är det så är min kropp det!
herregud, idag har jag gått i klackar hela dagen och blåsorna på mina fötter är fan inte att leka med. jag är inte van vid sånna skor, det märks helt klart! skoldagen har väl gått till och från måste jag ändå säga. matten gick åt helvete, och ni kanske förstår vad jag menar med det. hoppas iaf att det löser sig. jag som var så duktig igår får inte sjunka ner till botten igen. men det är så svårt att hålla humöret uppe! föresten så måste jag verkligen färga mitt hår, det ser rent ut sagt förjävligt ut. men jag vet ju inte hur jag vill ha det?!

nu ska jag nog ta mig en promenad, det är välbehövligt om jag ska kunna plugga sen.
shit, jag är riktigt inställd på det här med pluggandet, GO MADDE!
eeschh. pusshej!

 

bilderna är från imorse och är nådigt stiliga!


Kommentarer
Postat av: Amanda Almse

Jag tycker att ditt hår ser skitsnyggt ut som det är just nu! :O :)

2009-05-25 @ 19:22:11
URL: http://amandaalmse.blogg.se/
Postat av: Tessie

Vadå färga håret? Ärligt jag tycker fan det är as snyggt nu tjejen:D<3

2009-05-25 @ 19:54:34
Postat av: madness

svar tessie: haha, det är ju värsta utväxten. men tack sötnosen min! =D, <3

2009-05-25 @ 21:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0