en övertrött madeleine

maaaaaj gaaaaad, jag är så jädrans trött så att jag nästan får sätta klänyper på ögonlocken för att dom inte ska ramla ner. denna daggen har varit alldeles toppen. från 10-3 solade jag med fia, det är ju förfasen sommarvarmt ute. sedan åkte vi in till stan med malin och mickan där vi tog en glass på trappen.
sedan åkte vi vidare till ingared där vi mötte upp jonte, linus och martin för att sedan åka hem till fia. därefter åkte jag, jonte och fia till mig där jag bytte kläder och lite annat smått & gott. vid åtta någongång tog vi tåget tillbaka till ingared där vi gick hem till malin och kollade på filmen "dumpad", jag tror faktiskt att vi alla somnade till i soffan, så kan det gå när inte haspen är på! vad jag nu menar med det vet jag knappt själv, men det lät bra.

jaja, trots tröttheten har jag inget problem med att tjöta. nu ser jag även vem som har lagt sig i min säng.. doris! kanske att jag ska sova här uppe inatt? esch jag fårse. nu tycker jag att ni ska få bilder från både igår (innehållande snygggingen i rosa tröja) och bilder från idag. here we go!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

det där med några bilder utvecklades till en bildbomd, jag är faktiskt riktigt bra på att lägga ut bilder. och jag kan själv hålla med om att bloggar blir intresantare med fler bilder.
nej nu ska jag gå och borsta gaddarna.
sovsött allihopa
puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0