balen 09

nu hade jag tänkt att skriva ett litet kort inlägg innan det är dags för mig att krypa ner bredvid sara. hon ska sova här! så skönt att mina änglar finns. dagen i ära har varit bra ändå. vaknade upp svettig och grät som ett litet barn hos mamma. sedan gick vi ut och solade tillsammans och sedan åkte vi iväg till pappa restaurang och käkade morsdagmiddag! satan var gott det var även om det blev lite to much för magen min.

sedan åkte jag vidare till alingsås och mötte upp mina tjejer. vi kollade på balen vilket var sjukt segt men fint! jag längtar så sjukt mycket till att gå va! tänk att ha en as fin klänning och allt det där andra som hör till. och tänk att det är bara ett år kvar tills sara ska gå, du kommer vara så jävla snygg bajbi!

nu ikväll har jag varit nere i bergsjödal med sara, frida och kassandra vilket var riktigt trevligt. vi pratade om allting mellan himmel och jord. imorgon är det skola, fan vad jag bara vill stanna hemma och skita i allting. men nädå man måste tvinga sig dit nu det sista.

esch, slänger in lite bilder!
 
 
   
   
 

det var lite balbilder. sedan övade jag och fia att gå med linus lite, haha!
jag ser ut som en fisk. men nu ska vi sova!
puss och godnatt
 

Kommentarer
Postat av: sara

ååh jag blir fan nervös :O nee men nu får du ta och komma och lägga dig! älskar daj<3

2009-06-01 @ 00:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0