gårdagen i ord

shit vilken gårdag.
först åkte jag till skolan, eller ah skolan och skolan. tandläkarn och sedan orkade jag inte gå tillbaka så jag åkte hem vid elva tiden, inte helt fel asså. klart att man la sig i solen och schteekte! vid tre åkte jag å fia först in till alingsås för att ta ut pengar och sedan vidare till göteborg för att fia skulle köpa hår. vi tog även en sväng på stan.

nu till inläggets höjdpunkt!
när vi går på stan ser vi en enorm folkmassa stå och dansa lite +en väldigt höd musik. vi går fram och ställer oss en stund. GISSA VAD JAG HITTAR?! jo världens snyggaste kille. jag är inte den som brukar hitta sådanna riktigt snygga människor det kanske man får uppleva 3-4 gånger. men allvarligt, jag skakade i hela kroppen och när jag står där och spanar lite får jag ögonkontakt med han, kan ni förstå! sedan snackar han lite med sina kompisar och dom vinkar dit mig, feg och nervös som jag var vågade jag inte. men jag tog upp kameran och fotade lite såklart. han är sjukt lik chris brown fast en mindre version.

jaja, tillbaka till gårdagskvällen.
när vi kom hem gjorde vi oss snabbt i ordning för att seda åka till ingared med en väldigt massa folk, så blev det. där var vi i ca 3 timmar, lite mindre kankse innan vi begav oss in till stan. där drog vi till playan. eftersom att jag lovade carro att ägna en liten bit av min blogg till vårat nystartade sommarjobb "fästingarna" vilket betyder vi sätter fast fästingar på kroppen och folk får betala för att plocka bort dom. låter det inte najs eller? haha.  vi drog iaf till grillen efter playan och sedan hem där jag somnade direkt.

om en stund kommer fia hit och vi ska gå ut och lägga oss i solen. jag längtar reda nu, ska bara ta på mig bikini först förstårni. vi höres senare i quess.

puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: caroline

låter väldigt najs och jag tror vi kommer tjäna grova pengar!!

2009-05-01 @ 14:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0