hide away

skönt att vara hemma
ligga i sin säng
tänka igenom allting
lyssna på lugn musik
& gråta en skvätt.


nej fy vad jag är deppis nu, men det är okej att vara det ibland faktiskt.
jag klarar mig finfint när jag har saker att göra, andra saker i tankarna. men när kvällen kommer och man finner ensamheten då kan man inte stå ut helt enkelt.

nä, nu till kvällenshöjdpunkt!
johanna kom ut till mig, vi gjorde oss i ordning och käkade lite gatt för att sedan dra in till stan och möta upp andreas, linn och frans. vi tog en glass på torget och vandrade sedan vidare till linn där vi såg på en sjukt dålig film (som andreas valde), du skulle lyssnat på mig din skit! gaisarn kom också föbi en sväng, det var riktigt trevligt bortsett från filmen då. jag tog tolv tåget hem, ganska så lagom ändå! och nu lite bilder från the day.

 
 
 
 
 

visst är vi väldigt charmerande?!
jag tog även en hel del naturbilder men orkar inte ladda upp dom..kanske kommer med tiden. nä nu ska jag ta på mig pyjamasen och sova med tanke på att jag ska upp halvtio imån. ni får sova riktigt gött så hörs vi imån kväll eller något.
pusssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0