i väntan på något gott

tjenamittbena!
nu sitter jag här med alla instuderingsfrågor och svar till mediekunskapen, har nämligen prov imorgon. känns verkligen som att det kommer gå bra, *host*. men jag ska försöka plugga så gott det går. sedan sitter jag även med en bok i högsta hugg, nämligen "flickan som lekte med elden" alltså det är fortsättningen på "män som hatar kvinnor". det sägs att den boken ska vara sjukt bra så jag ska tvinga mig själv att läsa ut dom 631 sidorna vare sig jag vill eller inte. jag menar tänk vad skönt att komma bort från verkligheten lite!

skoldagen har varit ganska seg om jag ska vara riktigt ärlig. som vanligt då med andra ord! efter skolan åkte fia med mig hem. vi åt lite mackor och pratade. sedan lämnade hon mig här med mitt stökiga rum som inte längre är stökigt, jag har städat måste bara damsuga också vilket inte är lika attraktivt! men ibland måste man göra vissa saker och detta är en sak som måste göras.

och allt mitt plugg liksom, hejhej jag kommer aldrig hinna klart! men jag tänker inte deppa just idag, det får jag göra efter helgen för imån, jo just det. JAG SKA PÅ MISS LI! tror ni jag längtar eller? jag har nog pratat om det säkert 20 gånger idag vilket tyder på en del. hon är så fin va. ser ut som en prinsesstårta typ. kan det inte bara bli fredag klockan åtta nu med en gång. det har vart nått. innan vi ska till liseberg imorgon så ska vi gå på stan och jag vill lova att det ska shoppas. jag har hittat så sjukt mycket som jag vill ha.
blandannat detta:
- jeans
- skor
- tunika
- kjol
- väska
- klänning
- skjorta
- smycken

som sagt, det finns ju en del som behövs inhandlas, vi får väl se vad jag får med mig hem imorgon. sedan ska jag även byta piercing i örat, eller ah tragus som det kallas (?) sedan skulle jag även behöva en ny navelpiercing har nämligen tappat mina andra smidig som jag är. nä men om man skulle ta och plugga klart och sådär så man har det gjort så kanske jag slänger in ett inlägg senare.
sköt om er gullisar!
pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tragus heter det :)

2009-05-28 @ 23:44:22
Postat av: madd

Haha, tänkte väl att jag hade stavat fel!;P

2009-05-29 @ 07:12:52
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0