välkommen hem bejbi

nu har min kära tröja anlänt och ACK vad snygg den är!
färgerna, storleken, formen och hela rubbet passar som handen i handsken.

vi hade ju som sagt nationellt prov i matte idag vilket gick åt helevet som vanligt. varför ska jag vara så jädrans dålig på just matte? typ ett av det viktigaste ämnerna. men jag får väl hoppas att det är som folk säger att jag bara måste inse att jag kan om jag vill. men det är svårt faktiskt! efter skolan åkte jag hem en snabbis och sedan vidare till patrik. vi lagade mat och sådär, mycket trevligt! vid halv nio åkte jag till pfister för att sova över där men eftersom att jag hade fått reda på att min tröja hade kommit så ville jag gärna hämta den vilket jag och mamma gjorde.

nu är jag verkligen sjukt trött, mina ögon stänger sig lite lätt ibland. så jag chansar lite på vad jag skriver, hehö!
imorgon eftermiddag är vi lediga en kort vecka. såååå gatt!

nu bilder på min älskling!
sedan blir det dags att pussa på kudden.

 
jag lovar, den är snyggare in real!
köööööööööööössssss

Kommentarer
Postat av: fisen

ohohohohohoho!!!!!!!!! dregel

2009-05-20 @ 00:21:45
Postat av: Amanda Almse

Den var snygg, bra färg till dig! :)

2009-05-20 @ 11:16:00
URL: http://amandaalmse.blogg.se/
Postat av: sara

sjuuuktsnyggg bajb

2009-05-20 @ 12:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0