what a day

igår besökte jag nog halva sverige. först åkte jag till göteborg med fia, sara och johanna. vi tog en fika på frank's, som sagt vi är stammisar där! vi gick även på stan en stund. sedan tog vi tåget till jerry där vi kollade på matchen med simon, jerry, viktor, jonte, och anton. FAAAAAAN VAD GÖTT AHK! vi skrek och dansade när dom vann. efter det åkte vi in till alingsås där vi åt på mcdonalds för att sedan stressa iväg till tåget för att åka till lerum där det skulle vara någon fest men det visade sig vara 18-års gräns så vi tog tåget tillbaka till alingsås där torget var jävligt liivat om man säger så.. vi åt lite till fast på grillen. sedan tog vi iaf tåget hem och nu ligger jag och fia nerbäddade i sängen, varmt & gött.

jag hade sånn jävla otur igår också. åkte ju nämligen in till göteborg för att byta linnet som jag köpte iförrgår så när vi går runt kommer jag på att jag har glömt påsen på tåget, fan vad störande asså. vi frågade tågvärden om dom hade hittat någon påse men nehepp. där var dom pengarna och linnet åt skogen, menvafan inte deppa ihop för en sånn grejj.

aja nu ska ni få en riktigt bildbomb.
 
 
 
 

 
 
  
 
 
 
  

(mmmhh dräggel)

jaja det var väl allt från mig.
köss från maj


Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu..min pojkvän är som han...är typ ;) haha!

2009-05-10 @ 19:38:40
Postat av: frida

jadu..min pojkvän är som han...är typ ;) haha!

2009-05-10 @ 19:41:36
URL: http://fridacharlottaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0