allt om min syster

 
som sagt, jag får köra på gamla bilder eftersom att jag inte har några nya på lager.
idag gick jag upp i tid, vaknade vid kvart i elva. mycket bättre än att sova bort en hel dag. söndagar är ju bara så jävlans sega och tråkiga. jag hatar att alla ligger hemma för då måste man själv göra det. jag vill hitta på något kul eller typ mysigt. det är ändå sista dagen på helgen.
   igår var jag och fia på bio och såg "allt för min syster" jag har aldrig i mitt liv gråtit så mycket till en film. och det var inte bara en gång tårarna rann utan stup i kvarten. men den var fin, väldigt fin! så för er som gillar känslosamma filmer är den här helt klart värd att se. tveka inte ens! ressigören till denna filmen har även gjort "dagboken" den väcker ju också en del känslor.

nu blir det frukost!
hare gatt, haj

Kommentarer
Postat av: Cisskiss

FAN va fin bild på dej ditt jävla as :O

2009-11-15 @ 18:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0