åtta minuter kvar på lovet!

jag har inte somnat ännu därför slänger jag in ett litet inlägg till. så duktigt som jag är! eller iof, det är inte så duktigt jag måste ju sova nu. börjar med en go naturkunskapslektion som jag knappt kan bärga mig till, sedan blire en långlång svenska lektionen innan det är dags för simmning. ja, ni hörde rätt! vi ska simma imorgon på idrotten, om det suger? mhm. fast en sak ska bli gött, att bada i den lilla varma barnpoolen. mitt och johannas place to be! på tal om varmt vatten så åker min kusin till thailand på tisdag, tror ni att jag hatar henne för det? oja. men jag får nog plats i resväskan.

bara för att min kusin är bäst så kommer här två bilder på oss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0