det är någon som bankar på mitt huvud

så känns det iaf, det dunkar som faen och jag orkar knappt tänka. nu ligger jag nerbäddad i sängen med myskläder efter att ha vandrat igenom spöregn, ingen hitt precis! förstår inte vad det är för fel på sveriges klimat. ärligt talat det regnar jämt och städigt. kan det inte bara bli vinter om det nu måste bli något. fast helst sommar! ligga på lygnared hela dagarna i ända, springa runt i klänning och bara ben, vara ute mitt i natten utan att det blir mörkt och läskigt, grilla med trevligt folk på kvällarna och åka ut till kusten. visst låter det fint?
   skoldagen har tagit död på mig, fast det gör varje tisdag. vi har video hela jävla dagen. jag kan inte ens förklara hur pilligt allting är, hur nogrann man måste vara när man jobbar i final cut express (video programmet). idag är en sådann dag när man får lov att klaga på allt och inget. precis vad jag gör just nu! jag vill fika, en scones och en chai. någon som känner att den vill göra mig sällis får gärna höra av sig så snabbt som möjligt! (hej jag letar vänner).

bara för att sommaren är bäst så slänger jag in lite pictures..

 
 
 
 
 
 
det får räcka för den här gången, men sommarbilderna är inte slut ännu!
nu ska jag nog kolla på film om nu ingen frivillig vill fika såklart, haha.
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0