det lilla ljus jag har

titta så duktig jag har blivit på att ta bilder.. keep going maddis!

  
snuskigt att jag sitter i bh känner jag. men förtillfället bryr jag mig inte överhuvudtaget!
det rör ihop sig i mitt huvud. vet inte vad jag ska ta mig till. eller jo, det är bara att vänta på bättre tider. jag vet att allting blir bra, det kommer nya möjligheter och man får fler chanser. känns bra att tänka så! jag har ont i hela kroppen också. träningsvärk från idrottslektionen igår, vi spelade innebandy och då var man ändå tvungen att vara lite seriös. men idag har jag verkligen slappat, har kollat på sunes jul som sagt och även the holiday och om en stund skall jag nog sätta på den nya wallander filmen som jag såg hade kommit ut på spotify.
   nu ska jag fortsätta att stirra på det fina ljuset som jag har tänt i mitt rum. tänk ändå att något så litet kan vara så fint. bra att det uppskattas. sköt om er mina vänner, kram!



Kommentarer
Postat av: Tessie

Snyggaste bilderna jag sett på dig, herrejävlar vad fin du är!<3

2009-11-18 @ 19:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0