det smartaste jag gjort

ja att inte ha plugga på naturkunskapen, eller var det smart? det kändes riktigt bra iaf. kommer säkert få IG men ah det flöt på bra, riktigt bra. skolan är tråkig och fruktansvärt seg, men vet ni vad? DET-ÄR-HELG! så jävlajävla skönt. men om en liten stund ska jag till pappas jobb för att ah jobba, är inte sugen på det för fem jävla öre. men money skadar väl ingen? 
  
mina ögon kliar som bara den, tack vare min svarta lilla kissemisse. jag är allergisk emot henne, och det blir bara värre och värre. får nog ta och köpa tabletter snart!

 
(en mycket gammal bild på mig och min kusin, haha på den tiden var man tjock & go)
nu kilar jag, hare G! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0