did you forget?

okej, jag får erkänna att jag börjar bli riktigt rastlös. jag känner mig verkligen inte frisk men ett litet snäpp bättre, det är alltid något liksom. har seriöst legat i min säng hela dagen lång, förutom när jag var tvungen att gå ner och äta. det var iof lax och potatis så jag klagade inte. men det var dock mycket ansträngade att ta sig ner för trappan. jag har kollat på paradise hotel, nils karlsson pyssling och alla vi barn i bullerbyn. jag älskar astrid lindgrens filmer, dom är så jädrans mysiga. när jag var liten kollade alla på disney och så men jag hatade tecknade filmer. alltså har astrid alltid varit min grej! men om liten stund ska jag kolla på en sandor slash ida.
   det var ett tag sedan jag såg den filmen alltså. jag tycker den är bra, kanske lite seg ibland men jag överväger.
jag ska vara hemma imorgon också. men det är nog bäst om jag inte vill riskera att bli sjukare! faen jag kommer missa så jädrans mycket i skolan, jag får nästan lite utav panik när jag tänker på det!

man skulle kunna säga att det var ett bra tag sedan!
 
 
ja, förändrats har vi allt gjort! haha.. men det är ju för väl.
nu drajvar jag och vi hörs senare förmodligen. kramizZzzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0