kycklingen smakade gott hörde jag?

 
  
 
ja, ungefär såhär har min dag sett ut då va. började med att jag vaknade med en go fis hos mig. vi tog tåget in till stan där vi mötte upp patrik och calle. det blev en classisk fika också innan vi begav oss bort till nolhaga på för att titta på kycklingcupen. och tänka sig, hemsjö killarna vann, riktigt bra gjort av dom alltså! sedan åkte vi och käkade lite granna.

när jag kom innanför dörren skrek pappa att jag skulle skynda mig till tv:n vilket jag då fick göra och vipps så såg jag pappa. ja på tv:n alltså. haha, han var nämligen med och spelade in en film om bandidos, så nu har man en kändis till pappa, haha! nä men nu hade jag tänkt att sova hörrni!
men vi hörs säkerligen imorgon.
pusss & nattis på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0