the time is now

tjena alla goa göbbar!
nu är jag sådär ruskigt trött igen, vet inte om mitt huvud vill hänga med i svängarna riktigt. skoldagen i sig har varit jävligt långsam och jobbig. vi har hunnit med en hel del, blandannat spelat in en film på videolektionen. en händelsefilm helt enkelt, och vad vill jag säga om det: jo det var jävligt jobbigt, haha!
   efter skolan hakade jag med linn hem där vi var ett tag innan vi strosade iväg och tog en fika. sedan hem till henne igen där vi kollade scrubs. väl hemma har jag pluggat litegranna på naturkunskapen, som ah kommer gå åt helvete. imorgon ska jag ha min första psykologilektion som jag sedan ska byta ut mot historia A om det nu går enligt mina planer då va.

nä men hörrni nu är det bedtime som gäller, nattinatti och sussa gotti.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0