21 november

varför är jag så jädrans seg på att uppdatera ibland. jo för att jag är sisådär lite halv kass utav mig. nä, men ibland hinner man inte alltid att slänga in ett inlägg efter skolan. fast idag så hade jag nog all tid i världen på mig att göra det men jag var helt enkelt för lat.
   efter skolan blev det fika med sara och fia. det blev det nya stället i storken. mangiamo eller hur det nu stavas. och vilken katastrof, det var inte alls gott och personalen var verkligen inget att vara stolt över. det började med att "pajen,kärleksmumsen & chailatten" var riktigt rackliga. men vi satt ändå kvar och beundrade stället, för fint är det och det kan ingen ta ifrån dom. men i vilket fall som helst så lägger jag mig ner och lutar mig mot saras bröst/mage, alltså jag lägger mig ner och vilar huvudet inget mer än så liksom. helt plötsligt så känner jag att någon petar mig på armen och där står en sur man som med en gång säger "sätt dig upp" jag uppfattade det som att det var ägaren. han kollade riktigt skeptiskt på mig och sara och gick därifrån. hallå eller? vad fan är det om? jag menar han hade kunnat säga det på ett trevligt sätt, men icke sann icke! jag var så jävla förbannad så jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen eller vad jag skulle säga. han var säkert homofob eller något sånt. men vi bestämde oss iallafall för att säga till för sådär göra man bara inte. så med raska steg gick vi mot kassan och jag frågade efter mannen, han hade traskat iväg till banken men jag förklarade för någon annan tjej som jobbade där vad som hade hänt och ja, hon gillade inte mannens sätt att bete sig det märktes på långa vägar. lite synd med tanke på att mangiamo ligger i alingsås av alla ställen. i alingsås sprider rykten sig fort och ingen av mina kompisar lär fika där efter att jag berättat detta. haha! näe, men lite så är det faktiskt. jag kommer nog inte återkomma dit iallafall..

när jag och fia kom hem så la vi oss i min säng och kollade på polar expressen. jädrans mysig film det där alltså! helt klart se värd. båda två somnade till slutet av filmen och när den var klar stängde vi av och somnade om igen. i ca tre timmar sov vi, go fredag så att säga. sedan vid åtta tiden trog i tummen ur röven och åkte in till wille där calle och ludde också befann sig. vi kollade på film och åt chips, morötter och dipp. gött som fasen hörrni!

imorgon blire partaj som min självaste going pfister anordnar. så därför tänkte jag slänga in lite bilder på mig och bruttan igenom tiderna. haha! har nämligen inga färska bilder från idag.

 
 
  
 
 

puss på godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Pfister

BejbiBejbiBejbi jag älskar dig :)<3

2009-11-22 @ 13:05:50
URL: http://fridapfister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0