för hon är bäst försök att överträffa det

 
ibland när man funderar så inser man vad som är bäst. vilka fina människor man har omkring sig. en utav dom bästa människorna jag har runt om mig är helt klart emelie, min kusin. fast egentligen vet jag inte om jag kan kalla henne kusin, eller såklart att det är min kusin. men hon är mer som en bästa vän. jag tackar mina föräldrar för att dom planerade in att jag och emelie skulle bli födda nästan samtidigt. där med har jag fått glädje! hon är stödhjulet på cykeln, hon är paraplyt när det regnar, hon är solen på sommaren och hon är grädde på moset. emelie är den mest empatiska tjejen jag känner. mår jag dåligt, mår emelie dåligt. och tvärtom! jag önskar att jag med alla ord i världen kunde beskriva hur mycket emelie betyder för mig. men eftersom att det är helt omöjligt så ville jag bara dela med mig lite av min kärlek.

jag älskar dig
m
mi
min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0