du var solskenet

 
skulle någon vilja vara vänlig och spola tillbaka tiden litegrann?
jag vill verkligen ha värme, hatar att bo i kalla och ruggiga sverige. eller så får det gärna komma lite snö, och då menar jag lite. inte nått jävla slask här inte. tänk att det snart är 1:a advent. tiden bara rinner iväg såhär års. jag har redan skrivit en önskelista till mamma, pappa och farmor. alltid bra att vara ute i god tid, eller vad säger ni?

imorgon funderar jag på om jag ska stanna hemma. känner mig så jädrans illamående, jätte jobbigt. i helgen var det värst, då spydde jag till och med. det är la något i kroppen som spökar skulle jag tro.
  nu är det läggdags för min del men ni får sussa gott så hör vi imorgon.
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0