en vanlig dag

förlåt för en dålig uppdatering det senaste, har varit lite off. jag är trött och sleten som ett as! just nu vill jag bara hoppa in i duschen och aldrig kliva ut därifrån. regnet som har öst ner idag då! herrejävlar vilket skit väder vi har. och min kusin som kom hem från thai idag liksom. jag tycker fan synd om henne vem vill komma till detta vädret?
men om jag inte hörde fel så skulle det bli bättre väder imorgon, hoppas fan att det blir det också.
   imorgon har jag prov i religon vilket tydligen skulle vara as lätt. får väl se hur det kommer gå! får nog sätta mig ner och läsa lite i boken. men fia är här och dampar sönder, hon har hittat ett klipp från alanya som hon är lite småkär i, haha min going alltså.

 
puss så länge

Kommentarer
Postat av: fia

DU! du kommer också sitta och skrika och gråta när du har vart i alanya! alanya är himmelriket!

2009-11-19 @ 22:22:24
URL: http://eksn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0