finns det en mening med allt man säger?

 
(bilden är väldigt klickbar)

titta vad mina kära bloggvänner skrev om mig på deras fantastiska blogg. fast det var nog jag själv som orsakade det. och ja, vad ska man säga om de kommentaren? bra eller dåligt? alltså jag menade det inte precis så som det lät. men jag orkar inte gå in på den diskutionen riktigt känner jag, haha! men skoj vare i vilket fall som helst. 
   eftermiddagen/kvällen spenderades med jobbjobbjobb. det gick fint, alla tiders faktiskt. och vet ni vad? när jag är mitt uppe i serveringen så känner jag igen ett ansikte precis som igår. tro fan att det är min gamla lärare från tolleredskolan, ulrika! vad jag minns fanns det inte en mänsklig själ som ogillade henne. jag blev faktiskt glad över att se henne om jag ska vara ärlig.

efter jobbet var det egentligen planerat att jag skulle till sjödin men det blev lite tight med tid och jag var trött så istället blev det filmkväll hos william tillsammans med ludde och viktor också. gissa vilken? eller okejrå jag kan la avslöja det då. fredag den trettonde såklart! vilken passar bättre en den en sådann här kväll. sedan körde ludde mig hem, ja hör och häpna. ludde körde! hans pappa satt vid sidan av och det gick kanon. blev riktigt impad. han var till och med bättre en min mamma på att köra bil. inte för att det skulle vara någon konst men ändå!
  nej men hörrni, nu ska maddelutten lägga sig och sova. ny dag, nya framsteg eller hur är det man brukar säga?

nattinatti hörs imorgon.
kissssssssses from meeeeee

Kommentarer
Postat av: as_grym_person_92

Asså, den bloggen är bara för skön! Och du har helt rätt utan fik kan man lika väl skjuta sig! Du är typ den bästa bloggaren tycker jag om man inte räknar med typ kissie för hon är ju bara BÄST!



XOXO



2009-11-16 @ 01:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0